HTML

budapestbamako

Friss topikok

• beemer rider: ott voltunk. Hát igen hideg volt, de a norvégok 1 száll gatyában startoltak :-)))))) (2012.01.14. 18:45) Budapest-Bamako T-18 óra

Linkblog

Archívum

2012.01.18. 09:27 Bloghu Blogger

SMS-ek (2012. január 18.-szerda)

BBB Fisch-Riders (040) es Screwdrivers (075) Marrakech melett allunk meg az ejelre sajnos az elso etaprol le kellet mondjunk mivel nagyon nehezen haladtunk, holnap remelhetoleg beerjuk

Gumisember.team (011) ma nagyon szoritsatok a kis büfékocsinak és a legénységének mert bitang nehéz szakasz fog következni! Józsi Bá én innen is ellátok vácig :-) N Laci remélem nyomon követsz te is minket;-)!!!

CSICSAMEGABUBA (056) Most fekszunk le sajnos Katica futocsoven csopog a viz 1L olajat evet kieget egy tetolampa tulnagy homokvihar miat nem tudunk szerelni 4:30 rajtolunk 785Km

Varsányi Sólymok (073) 5-òra00-kor kezdetét vette az igazi Afrkai kaland.Utunk Tata vàrosbåba vezet,nagy izgalommal vàrjuk a kihìvàsokat!Mindhàrman jòl vagyunk!

Varsányi Sólymok (073). Keddi napunk kihivasa az Atlasz- hegység holepte csucsai és kecskékkel teli sziklai utan elértuk a Szahara palmafakkal szegélyezet és Oazisokkal tarkitott csodalatos kapujat. Nagyon baratsagosak a helyi emberek. Érdemes némi segitséggel a kis utcak üzleteit megnézni csodas élményekkel lesz gazdagabb az ember. Nagyon finom édességet és meleg kenyeret kapni, de érdemes a pékséget felkeresni. Az esti vacsorat egy mesébe illo Oazisban költöttük

4x4 Fángli Team (089) Baromi jó, színvonalas hotelban szálltunk meg. A szállodai csillag arány az előzővel együtt már 3-ra nőtt. A marokkói vacsora kitünő volt, hasznát vettem a Salvusnak. Igaz kicsit később, de elindultunk a bamakós csapat után a nagy homokozóba egy kicsit játszani. A következő jelentkezésem remélem Zagórából történik. Az egész csapat jól van, mindenki üdvözöl mindenkit! Üdv: Barkó

Fekete bàrànyok (066) Sziasztok aggòdò baràtok!A fiùk jòl vannak.Spanyol O-bòl kompoltak Afrikàba àt szeltèk az Atlaszt.Most Rissani ès Tata között hasìtanak!

SR-Team (070) Uton rissani-bol tata felé! 785 km uttalan utakon! 4 ora alvas utan frissen fiatalosan zötyögünk a cél felé!

Schiller Team (140) Hello! 01.18.reggel.

Most indultunk az ezeréves solyommal (mb) Casablanca-bol Tata felé.

De ha nagy a hegy, akkor a hajtomu torpesége miatt csak a Tatouine-n talalkozunk Owen bacsinal tobbiekkel! Ero legyen velunk!

Cubakka

UI: nem furdok, nem borotvalkozok:)

East Infection (154)- third breakdown of the day and it's only 8 am! Tata looks very distant

CSICSAMEGABUBA (056) Jo reggelt! Mar uton vagyunk a homokba mar 1x elakadtunk. Kiraly homokvasat csinaltam

Fekete bárányok (066) zagora felé haladunk teljesen jó az út és az idö kb még 150 km.

(050) Gekko. Tegnap homokviharban megerkeztunk Rissaniba. Mar uton vagyunk tovabb Tataba.minden ok eddig.

(?) Feli minden ok , ma van az Adam elso versenye n majd irok meg . Puszi anya

KARASNA TEAM (090) Timi Màrti Rebi kis Ottò minden ok jòk vagyunk halad a komvoly.

Screwdrivers (075) Elso kiadosabb reggeli utan zagora fele tartunk, at az atlaszon, ouarzazaten keresztul. Zagoraban ra akarunk csatlakozni a rissanibol erkezokre tata iranyaba.

065 SYSMAN Elkeszult a fekbetet csere, lassan indulunk tata-ba egy regi dakaros piste-n.

Szólj hozzá!

Címkék: budapestbamako

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.