HTML

budapestbamako

Friss topikok

• beemer rider: ott voltunk. Hát igen hideg volt, de a norvégok 1 száll gatyában startoltak :-)))))) (2012.01.14. 18:45) Budapest-Bamako T-18 óra

Linkblog

Archívum

2012.01.15. 10:37 Bloghu Blogger

SMS

BBB Fisch-Riders (040) , Beertunk Veronaba

Trabant's struggle (152) Trabant zije! Nedaleko benatek.

SkodasokK Team A 097 Franciaországban van

Varsányi Sólymok (073) Elindultunk VERONABOL!CÉL:HOLNAP 10KOR KOMP MAROKKOBA!

CSICSAMEGABUBA (056) Ujra uton! Mai és holnapi etapunk egybe szupermaratoni 1900 Km. Kemények vagyunk csoki!

Mistral (051) Úton vagyunk Marseilles felé 3 hengerrel a 70-es csapat tàrsaságában. Puszilunk mindenkit.

Blueberry Dream Team (125) good morning europe! Blueberry dream team wish you a pleasant sunday! We just started from savona, the night was cold but we slept well.

Gekko (050) Gruppo Gekko, albergo Bergamo, proschiutto crudo, tutto franco

FOX TEAM (009) rokaek: minden rendben probalunk kompot keresni puszi mindenkinek

Rovingmedics (112) rovingmedics spent the night in the official hotel, now making our way to Barcelona.

Schiller Team (140) 9:20 Átléptük az Olasz-Francia határt.Felhős idő 7'c  4 órát aludtunk non-stop megyünk.Hegyre fel 50km lefelé 90!km utazó 77km.eddig 1 autót elöztünk meg(az is parkolt) ;) Épp a gép!

Gumisember.team (011) .gumisember csapat elhagyta genovat!Gitta jol birja.csok. maki,mogyi szk

ADVEX Group (012) - Az éjszakai gumiszerelés után, 4 óra csúszással érkeztünk Veronába, de haladunk tovább Almira felé.

Skodasokk Team (097) jelenti: Marseille felett az égbolt derült, napos 9 fok

Bamako by Vespa (176) cruising towards the rif mountains..  Sahara here we come!

CSICSAMEGABUBA (056) Megerkeztunk Monacoba, végig gurultunt a F1 palyan (gondoltunk ratok MeGa es Szabadsag Vandor) es mar megyunk is tovabb Almeria fele.

Zero Credibility (118) On the cote d'azur. 138 tunnels to go through from verona to here :)

Mistral (051)- A riviérán tartunk a Francia határ felé néha 40-nel, de a lejtőn 100-zal!;-)

Varsányi Sólymok (073) Monte  Carlo!minden rendben!15 fok

Az SMS-ek itt olvashatóak: http://www.budapestbamako.org/messages

Szólj hozzá!

Címkék: budapestbamako

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.